Nowy Hyundai TUCSON zaprezentuje swoje wszechstronne możliwości i futurystyczny design w filmie „Uncharted”. Najpopularniejszy SUV w gamie Hyundai wystąpi w filmie jako koncepcyjny pojazd -„Bestia”.
Poza modelem TUCSON we wcieleniu „Bestii”, w filmie pojawią się inne popularne modele produkcyjne marki: Hyundai TUCSON, Genesis G90, Genesis G80 i Genesis GV80.
Film przygodowy wytwórni Sony Pictures oparty jest na popularnej grze wideo Naughty Dog, dostępnej na konsolę PlayStation. W filmie sprytny złodziej Nathan Drake (Tom Holland) zostaje zwerbowany przez doświadczonego poszukiwacza skarbów Victora „Sully” Sullivana (Mark Wahlberg), aby odzyskać fortunę utraconą przez Ferdynanda Magellana 500 lat temu. Przygoda rozpoczyna się od napadu, a później zamienia się w globtroterski wyścig o zdobycie skarbu z bezwzględnym Moncadą (Antonio Banderas), który wierzy, że on i jego rodzina są prawowitymi spadkobiercami fortuny. Jeśli Nate i Sully zdołają rozszyfrować wskazówki i rozwiązać jedną z najstarszych zagadek świata, mogą znaleźć skarb o wartości 5 miliardów dolarów, a przy tym zaginionego brata Nate’a. Będą tylko musieli nauczyć się ze sobą współpracować. Premierę filmu zaplanowano na 18 lutego 2022 roku.
Centrum projektowo-techniczne Hyundai w Irvine w Kalifornii oraz Sony Pictures połączyły siły przy projektowaniu koncepcji „Bestii”, bazującej na modelu TUCSON. Zbudowany prototyp ma wytrzymałą karoserię ze wzmocnionymi zderzakami, oponami i innymi elementami wyposażenia zewnętrznego, gotowymi do podjęcia wyprawy na poszukiwaniu skarbu.
W ramach działań marketingowych, związanych z premierą filmu, Hyundai Motor opublikował film z Tomem Hollandem w roli głównej oraz przygotował działań promocyjnych. 60-sekunde wideo „Car Wash” przedstawia Hollanda jako Nathana Drake’a, który przyjeżdża do myjni samochodowej doszczętnie zabłoconym Hyundaiem TUCSON, wypełnionym różnymi narzędziami i artefaktami do poszukiwania skarbów. Podczas mycia samochodu Nathan odpoczywa w myjni samochodowej, aż TUCSON będzie czysty i gotowy na kolejną przygodę. 30-sekundowa wersja filmu będzie emitowana w ramach programów telewizyjnych o wysokiej oglądalności w USA, Europie, Korei i na innych światowych rynkach do lutego 2022 roku.
Kampania „Uncharted” realizowana przez firmę Hyundai Motor jest efektem globalnego partnerstwa, które firma zawarła z Sony Pictures w maju 2020 r. Celem kampanii jest prezentacja wizji mobilności zorientowanej na człowieka poprzez innowacje produktowe i technologiczne. Jest to kolejne partnerstwo po udanej współpracy Hyundai Motor przy produkcji „Spider-Man: Bez drogi do domu”, jednym z 10 najbardziej dochodowych filmów wszechczasów, wyświetlanym obecnie w kinach.
Kolejnym etapem współpracy między Hyundai Motor a Sony Pictures, będzie udział marki Hyundai w filmie „Spider-Man: Across the Spider-Verse” (część pierwsza), kontynuacji docenionego przez krytyków, nagrodzonego Oscarem® filmu animowanego „Spider-Man Uniwersum”. Premierę filmu zaplanowano na październik 2022 roku.
zdjęcia i tekst: materiały prasowe Hyundai Motor Company