CIEKAWOSTKIHYUNDAI

Hyundai IONIQ5 oraz Tucson w Spider-Man No Way Home

IONIQ 5 i Tucson pojawią się w nadchodzącym filmie Sony Pictures „Spider-Man: No Way Home”

Globalna kampania marketingowa Hyundai Motor obejmująca nowy spot telewizyjny promujący IONIQ 5 z aktorem Tomem Hollandem w roli Spider-Mana, wyreżyserowany przez Jona Wattsa

„Spider-Man: No Way Home” to pierwszy film w ramach strategicznego partnerstwa Hyundai-Sony, z dodatkowymi programami marketingowymi, które mają wspierać przyszłe filmy w 2022 roku

Partnerstwo daje widzom możliwość zrozumienia wizji mobilności skoncentrowanej na człowieku Hyundai Motor dzięki innowacyjnym pojazdom i technologiom.

Zupełnie nowy Hyundai IONIQ 5 i zupełnie nowy Hyundai TUCSON zadebiutują w Hollywood w nadchodzącym filmie Sony Pictures „Spider-Man: No Way Home”.

Przed premierą kinową filmu 17 grudnia firma Hyundai Motor Company uruchomiła zintegrowany program marketingowy, który obejmuje globalną reklamę telewizyjną oraz szereg cyfrowych działań promocyjnych. Kampania wywodzi się z globalnego partnerstwa promocyjnego obejmującego wiele obrazów, które Hyundai Motor podpisał z Sony Pictures w maju 2020 r., aby zaprezentować wizję mobilności skoncentrowanej na człowieku poprzez innowacje produktowe i technologiczne.

„Spider-Man: No Way Home” to trzeci film o Spider-Manie stworzony przez Sony Pictures i Marvel Studios, z Tomem Hollandem w roli licealisty Petera Parkera i jego pseudonimem Spider-Man. Jego poprzednik „Spider-Man: Daleko od domu” zarobił na całym świecie 1,131 miliarda dolarów jako czwarty najbardziej dochodowy film 2019 roku i 25. najbardziej dochodowy film wszechczasów.

Oprócz programu lokowania produktów Hyundai Motor będzie prowadził różnorodne działania marketingowe, korzystając ze swoich praw własności intelektualnej związanych z „Spider-Man: No Way Home”. Wśród nich jest długa reklama „Only Way Home”, w reżyserii Jona Wattsa, reżysera wszystkich trzech najnowszych filmów o Spider-Manie, w której występuje Tom Holland jako Spider-Man i jego najlepszy przyjaciel Ned Leeds grany przez Jacoba Batalona.

W tym spocie telewizyjnym Spider-Man stara się oczyścić swoje imię i wychodzi z ukrycia, jadąc z Nedem na 300 mil do Nowego Jorku w całkowicie elektrycznym IONIQ 5. Dwie postacie podróżują przez otwarty kraj w środku odbijający światło słoneczne, futurystyczny IONIQ 5, przekomarzający się po drodze. 30-sekundowa wersja transmisji będzie emitowana w ramach programów telewizyjnych o wysokiej widoczności w Stanach Zjednoczonych, Europie, Chinach, Rosji i na innych rynkach światowych do stycznia 2022 roku.

W mediach społecznościowych Hyundai zaoferuje fanom możliwość nabycia plakatu z edycji specjalnej „Hyundai IONIQ 5 x Spider-Man: No Way Home”, a także spersonalizowanych tapet cyfrowych. Film zza kulis reklamy IONIQ 5 i inne unikalne treści będą również dostępne online.

Zintegrowana kampania marketingowa Hyundai Motor, skupiona wokół nadchodzącego filmu „Spider-Man: No Way Home”, zostanie zaprezentowana na tablicach wideo na Piccadilly Circus w Londynie, a także w różnych punktach reklamowych na całym świecie.

 

Zdjęcia i tekst: materiały prasowe Hyundai Motor Company

Proponowane

More in:CIEKAWOSTKI