SEAT S.A. to hiszpański producent samochodów z siedzibą w Martorell (Barcelona). Firma została założona w 1950 roku i obecnie zatrudnia 15 000 pracowników w swoich fabrykach.
Dzięki postawie, pasji i determinacji 15 000 pracowników SEAT S.A. sprostaliśmy każdemu wyzwaniu i staliśmy się bardziej wydajni, niezawodni i odporni” – mówi Wayne Griffiths, prezes zarządu SEAT-a i CUPRA. „Zrobiliśmy ogromne postępy w kierunku osiągnięcia naszych celów i jesteśmy teraz na dobrej drodze do dalszego wzrostu”.
Fundamentalny rozmach. Siłą napędową SEAT S.A. są ludzie. Firma stoi w obliczu największej transformacji w swojej historii, ponieważ elektryfikacja prowadzi do nowego zestawu ról i profili zawodowych, a także zmiany kultury korporacyjnej, ale „mamy już w firmie największe talenty i dlatego teraz bardziej niż kiedykolwiek jesteśmy zaangażowani w przeniesienie szkoleń na kolejny poziom ze stałą perspektywą na przyszłość” – zapewnia Laura Carnicero, wiceprezes wykonawczy ds. ludzi i organizacji.
Kierowanie przyszłością. Aby zasiąść za kierownicą przyszłości, trzeba już w niej żyć – i dokładnie to zrobił zespół badawczo-rozwojowy: skupiając się na sześciu zelektryfikowanych modelach, które opracuje do 2025 roku (m.in. CUPRA Terramar, CUPRA Tavascan i oczywiście CUPRA UrbanRebel.
Nieco ponad miesiąc temu firma wykonała nowy strategiczny krok, uzgadniając z Grupą Volkswagen, PowerCo i firmami projektu Future: Fast Forward zatwierdzenie PERTE VEC (strategiczny projekt ożywienia gospodarczego i transformacji z wykorzystaniem pojazdów elektrycznych i podłączonych do sieci), ze wspólną inwestycją w wysokości 10 miliardów euro. Jaki jest cel? Przekształcenie Hiszpani w europejskie centrum elektromobilności. „Nadszedł czas, aby to urzeczywistnić, lokalizując cały łańcuch wartości akumulatorów i elektryfikując fabryki w Pampelunie i Martorell” — mówi Alfonso Sancha, wiceprezes wykonawczy ds. zakupów.
W lipcu ubiegłego roku CUPRA przybyła do Australii, co było ważnym krokiem w globalnej ekspansji marki, a wkrótce pojawi się CUPRA Born. „w ciągu kilku tygodni trafi do sprzedaży, jeszcze bardziej przyspieszając nasz rozwój” — mówi Kai Vogler, wiceprezes wykonawczy ds. sprzedaży i marketingu. „Ponadto, wraz z rozbudową naszych CUPRA City Garages, nadal tworzymy wyjątkowe wrażenia na całym świecie” – dodaje. Dzięki ostatnim otwarciom w Lizbonie, Rotterdamie i Sydney, w największych miastach na całym świecie znajduje się obecnie siedem warsztatów CUPRA City. W przyszłym roku inauguracje odbędą się w Berlinie, Madrycie i Paryżu.
„Naszym celem jest elektryfikacja, stworzenie europejskiego centrum elektromobilności w Hiszpanii, a jednocześnie rozwój marki CUPRA, która w ciągu zaledwie czterech lat odniosła wielki sukces” – mówi dyrektor generalny SEAT i CUPRA, Wayne Griffiths. „Dzięki historycznemu poziomowi inwestycji, projekt Future: Fast Forward zdemokratyzuje dostęp do zrównoważonej mobilności w Europie dzięki samochodom elektrycznym wyprodukowanym w Hiszpanii i będzie napędzał transformację przemysłową, tworząc tysiące miejsc pracy i pomagając krajowi zachować konkurencyjność” – zapewnia. Jeśli chodzi o CUPRA, zgodnie z jej założeniami, sprzedała 150 000 samochodów, podwajając liczbę z poprzedniego roku. „Celem na przyszłość jest uczynienie marki jedną ze 100 najcenniejszych na świecie” – dodaje. „Wszystko to jest możliwe tylko dzięki nastawieniu, pasji i determinacji, które każdy w zespole SEAT S.A. wykazuje na co dzień” – podsumowuje.
Marki SEAT i Volkswagen należą do największych producentów pojazdów na świecie, z tysiącami modeli, które są sprzedawane w ponad 190 krajach. Kiedy odwiedzisz nasz serwis, upewnimy się, że Twój samochód otrzyma najwyższą opiekę ze strony naszych wysoko wyszkolonych i doświadczonych mechaników.
Zapraszamy do naszego serwisu.